Comparteix:

Qualitat

Oferim qualitat contrastada en els nostres projectes i en la prestació de serveis tecnològics, així com en la planificació i gestió de serveis TIC. Diverses certificacions AENOR acrediten el compliment d’aquests estàndards. La gestió del talent és l’element clau que ens permet assolir aquests objectius i seguir ampliant el capital de coneixement aportat pels nostres professionals d’alt nivell.

 

Certificacions internacionals

Els nostres serveis TIC compten amb la certificació AENOR de qualitat ISO/IEC 20000 que reconeix, des d’una entitat independent, que aquesta prestació es realitza totalment alineada a les necessitats i requeriments dels clients. Amb aquest reconeixement, ens vam convertir en la primera empresa catalana amb seu social a Catalunya, certificada amb AENOR segons la norma ISO 20000, una distinció de referència per a entitats que gestionen serveis TIC.

També disposem de la certificació ISO/IEC 27001, norma que garanteix la gestió eficaç de la seguretat de la informació, de tal manera que els riscos dels serveis TIC que prestem estan correctament identificats, avaluats i controlats.

A més, hem obtingut la certificació ISO 9001, basada en un model de gestió per processos, que demostra la nostra capacitat per oferir serveis que satisfacin els requeriments dels clients amb un procés de millora contínua. Aquesta norma internacional se centra en tots els elements d’administració de qualitat de l’empresa i assegura que disposi d’un bon sistema de gestió de la qualitat. Un punt important és la gestió dels nostres proveïdors, és a dir, com duem a terme la seva selecció i avaluació.

 

Excel·lència en innovació

El nostre sistema de gestió de l’R+D+i segueix les recomanacions de la UNE 166002.  Entre altres aspectes, aquesta norma estableix un model de procés que vetlla perquè s’estableixi una política, avaluació i millora del sistema de gestió de l’R+D+i.

Comptem, des de l’any 2009, amb el “Certificat d’activitat de l'R+D+i del Personal Investigador” amb AENOR. 

 

Metodologies TIC

La gestió del talent és una activitat estratègica per aconseguir l'excel·lència en els nostres processos i, com a conseqüència, en els serveis oferts i en els projectes que duem a terme. Per aquest motiu, adoptem les bones pràctiques ITIL per tal de garantir un alt nivell de qualitat en el lliurament dels serveis i l’eficiència de les operacions TIC.

En l’àmbit dels projectes, seguim les metodologies PMBOK, PRINCE2 i SCRUM per tal d’assolir l’èxit en tots els casos.

 

Esquema Nacional de Seguretat (ENS)

Els nostres sistemes d'informació que donen suport als serveis de Consultoria i Serveis TI han sigut auditats i aprovats amb el nivell mig segons les exigències del Real Decreto 311/2022, de 3 de maig, pel qual es regula l'Esquema Nacional de Seguretat en l'àmbit de l'administració electrònica.